بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

با چه توجیه عقلی به بچه های حزب الهی توهین می شود؟

پایانی برای برخوردهای اهانت آمیز با حزب الله کرمانشاه متصور نیست
با چه توجیه عقلی به بچه های حزب الهی توهین می شود؟

متاسفانه پس از تشنجات سال گذشته، روند تخریب شخصیت و برخوردهای دون شان برخی مسئولین استانی با بچه های حزب اللهی در استان کرمانشاه رشد بی سابقه ای یافته است. /

 

متاسفانه پس از تشنجات سال گذشته، روند تخریب شخصیت و برخوردهای دون شان برخی مسئولین استانی با بچه های حزب اللهی در استان کرمانشاه رشد بی سابقه ای یافته است.

با وجود آنکه دولت خدمتگزار در این سالها بیشترین حجم تهمت و توهین را به جان خریده و دکتر احمدی نژاد بارها از حق قانونی خود و دولت مظلومش گذشته است، اما در استان کرمانشاه ظاهرا قضیه شکل دیگری دارد.

به گزارش خط روز گذشته برخورد دوباره با نیروهای حزب اللهی کرمانشاه در نماز جمعه توسط افرادی که باید مسئولین امنیتی استان به سرعت با آنها برخورد کنند، رخ داده است.

براساس گزارشات واصله، این اقدام توسط بخشی از نیروی انتظامی و در حالی صورت پذیرفته است که بخش اعظم این نیرو در دفاع و حراست از نظام و دستاوردهایش تاکنون بارها جان فشانی کرده اند و در آخرین این مجاهدت ها در فتنه ی بزرگ انتخابات سال گذشته، توانستند بار تمام تهمت ها را به جان بخرند، اما ظاهرا در کرمانشاه قضیه شکل دیگری به خود گرفته است.

برخوردهای متعدد یکی از فرماندهای نیروی انتظامی در کرمانشاه با نیروهای متعهد به آرمانهای امام و نظام تاکنون هیچگونه پاسخ مناسبی از سوی مسئولین نداشته است.

هر چند امکان انتقاد از رفتارهای حزب الله کرمانشاه وجود دارد و ممکن است همچون بقیه ی اقشار جامعه در مقاطعی دچار اشتباه شوند اما برخوردهای سلبی و خشن آن هم از سوی نیروی انتظامی و آن هم در شرایطی که نظام درگیر مسائل بسیار بزرگ و کلان جهانی است به هیچ عنوان بخردانه و ولایت مدارانه نیست.

رفتارهای گاه و بیگاهی که در کرمانشاه به وقوع می پیوندد در این حوزه به هیچ عنوان قابل بخشش و گذشت نیست و باید به سرعت اصلاح شود.

به فرض که حزب الله انتقادات تندی هم داشته باشد، آیا رواست برخوردی مشابه برخورد با فتنه گران با آنها شود؟

آیا منطقی است که به جرم پخش ویژه نامه های آنها در نماز جمعه و در بین اقشار عظیم مردم، از روش های خشونت آمیز استفاده شود؟

آیا با این توصیفات که در هر نماز جمعه ی کرمانشاه ایجاد می شود و روالی عادی یافته است، دیگر کسی رغبت خواهد کرد به نماز جمعه بیاید؟

آیا پاسخ انتقاد را باید با شیوه های انتظامی خشن صورت داد؟

آیا شایسته است نیروی انتظامی که در مقاطع مختلف در کنار بچه های حزب اللهی در حراست از نظام خون داده و خون دل خورده، اکنون علیه آنها به دلیل چند انتقاد کوچک آن هم به بخش کوچکی از مجموعه ی مدیریتی کشور وارد عمل شود؟

حتما عقلایی در نیروی انتظامی هستند که با برخورد سریع و صحیح این روند را در کرمانشاه متوقف کنند.

نیروی انتظامی به همراه بچه های حزب اللهی دو بال مهم برای حفظ امنیت کشور هستند و امید آن می رود که این سیر قهقرایی در کرمانشاه پایان بپذیرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
ن یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 20:25

هفته گذشته مورخ 89/12/9 حشمت الله فلاحت پیشه با عنوان و به بهانه انجام ملاقات با وزیر کشور شهرداران حوزه انتخابیه خود را به تهران دعوت وبعد از انجام ملاقات با وزیر کشور آنها را به ضیافت خصوصی خود دعوت و بصورت مخفیانه به هرکدامه از این شهرداران بصورت جداگانه مبالغی بین 30 تا 50 میلیون تومان پول هدیه میدهد و از آنها میخواهد این مبلغ را در حساب بانکی خود واریز نکنند و آن را در حساب معتمد خود قرار دهند احتمالآ این بذل و بخشش نماینده مذکور در راستای یارگیری انتخاباتی است لازم به یاد آوری است حشمت الله فلاحت پیشه در انتخابات اخیر ریاست جمهوری در حمایت از میرحسین موسوی مسئول شورای نگهبان اسلام آباد غرب را مورد ضرب و شتم قرار داد

واران کرمانشاه دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 10:21 http://1355am.blogfa.com/


بااسلام ودعا
احتراما درصورت امکان خواستار لینک شدن در وب سایت شما می باشم
باسپاس
واران کرمانشاه

دوست سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 19:40

جانشین دادوش هاشمی تعیین شد
بر اساس اخبار دریافتی از محافل اصولگرایان کرمانشاه بعد از قطعیت تغییر استاندار کرمانشاه کلیت اصولگرایان کرمانشاه در جلسات خود بر سر گزینه های جایگزین دادوش هاشمی استاندار فعلی کرمانشاه به اجماع نظر رسیده اند و مقرر گردیده محمدحسین ترکمن و بهروز همتی بعنوان گزینه های انتخابی به تهران معرفی گردند لازم به ذکر است طی روزهای اخیر بهروز همتی بعنوان گزینه پستی کلیدی در تهران نیز مطرح گردیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد