بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

شهید آوینی:در جمهوری اسلامی همه آزادند بجز حزب اللهی ها ...


با تشدید اختلافات میان استاندار کرمانشاه و نیروهای اصولگرای استان کرمانشاه، این اختلاف نظرها ابعاد تازه ای پیدا کرده که سخن شهید آوینی را به یادمان می آورد که : در جمهوری اسلامی همه آزادند بجز حزب اللهی ها ...

به گزارش بی باک، پایگاه 598 نوشت: وبگاه حزب الله کرمانشاه برای سومین بار فیلتر شد. این اقدام در حالی صورت پذیرفت که این سایت چند سالی است به عنوان پایگاه رسمی اطلاع رسانی نیروهای حزب الله کرمانشاه به فعالیت های خود ادامه می داده است.

 با تلاش های مجدد گروه سایبری حزب الله کرمانشاه این وبگاه مجدداً راه اندازی گردید و پس از گذشت چند روز دوباره فیلتر گردید و این قصه همچنان ادامه دارد.

 نکته قابل توجه این است فیلتر شدن پی در پی وبگاه حزب الله کرمانشاه پس از اعتراضات حزب الله کرمانشاه به تحرکات ، مواضع و فعالیت های استاندار کرمانشاه رخ داده است.

 مطلب ارسالی حزب الله کرمانشاه به این پایگاه در این خصوص به شرح ذیل می باشد:

 سرکوب مجدد صدای انتقاد حزب الله کرمانشاه و انعکاس گسترده در سطح کشور و عدم پاسخگویی مسؤلین استان؟!

 ... در اقدامی ناپسند و اختناق آور در مقابل افکار عمومی، فعالان سیاسی کشور و در اثر عجز از پاسخ منطقی دادن به سؤالات و انتقادات حزب الله کرمانشاه سراسیمه و شبانه وبلاگ دوم حزب الله کرمانشاه به آدرس قبلی را نیز فیلترنمودند؟؟!! این در حالی است که در خبری که در سایتهای کشوری منعکس شد، آن سایتها از جمله سایت بی باک صریحا در خبر اصلی خود نوشتند: «چند وقتی است که به دستور استاندار اصلاح طلب کرمانشاه، سایت رسمی حزب الله کرمانشاه مسدود شده است، این در حالی است که هیچ یک از دولتهای دوم خرداد و... تا کنون چنین اقدامی را انجام نداده اند...» ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد