بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

خبرخوش امام خامنه ای اواخرمهرماه به کرمانشاه می آید.

درفصل خزان بهارمان می آید ****  آن حیدر روزگارمان می آید 

باتابش نور حضرت خامنه ای ****خیرو برکت به شهرمان می آید 

 

 http://axgig.com/images/69103681151780546314.jpg 

 

دوم مبارک امام خامنه ای بر دیدگان همه خانواده های شهدا ،جانبازان ،ایثارگران ،رزمندگان ،مردم مومن وحزب الهی ،مسئولین وروحانیت مبارز درخط ولایت ، آقا خوش هاتی ،صفا هاوردی و قول کردی قضات له گیانم.

تواصیه وتذکرات :همشهریان گرامی آماده باشند، تابصورت خودجوش وانقلابی ،مسیر حرکت امام خامنه ای را چراغانی وبانصب پرچم های رنگی،پلاکارد،بنرالبته درارتفاع 2.5متربه بالا،نظافت وآّب پاشی وجاروب نمودن خیابانها،نصب طاق نصرت های شکیل وپخش شیرینی وشکلات وظایف اسلامی خودرا به خوبی انجام دهیم .ضمنا" از کلمات غلو آمیز وسخنانی که دروصف آقاامام زمان عج می باشد، برای معظم له ،دربنرها وپلاکاردها وپوسترها،جدا"خودداری شود.  

ما هـمه از شـــــیعیان حــــــیدریم  

 در رکاب وجانـــثاران رهــــــبریم 

جانــــشین بی بدیل خـــمینـی کبیر   

خارچــــــشم دشــــــمنان رهبردلیر 

نائــــب المهدی رهبـــرم سیدعلی   

 ازهمـــــــه لایق تری بر رهبـــــری



نظرات 14 + ارسال نظر
رفیق شفیق یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 09:01

پس دم سردار کرمی راد گرم که قبل از ماه مبارک خبر آمدن رهبر عزیز انقلاب را داد و ایشان دعوت کرده بود و بعضی ها مسخره کرده بودند!!البته آقا باتصمیم ودعوت خودش به دیارعاشقان خواهد آمد.

حاج یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 11:23

عمق توطئه دشمن و سران فتنه را نباید کم‌اهمیت دانست توطئه به قدری پیچیده بود که دشمن اعتراف کرده بود که در هر کشوری اگر این توطئه طراحی می‌شد، سرنگونی نتیجه حتمی آن کشور بود.
عمق توطئه دشمن و سران فتنه را نباید کم‌اهمیت دانست توطئه به قدری پیچیده بود که دشمن اعتراف کرده بود که در هر کشوری اگر این توطئه طراحی می‌شد، سرنگونی نتیجه حتمی آن کشور بود.
آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با ندای انقلاب با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد لزوم پرهیز از امنیتی کردن فضای انتخابات گفت: سخنان ایشان اشاره به توطئه‌ای است که تجربه آن را در انتخابات 88 داشتیم، انتخاباتی که در سطح ملی برگزار شد و جهانیان از حضور میلیونی ملت ایران متحیر شدند و دشمنان از براندازی ناامید شدند، اما برخی از افراد نقشه شومی را طرح کردند که مدت زیادی امنیت ذهنی و فکری مردم و نظام اسلامی را متوجه جنایت خود کردند.
ممدوحی افزود: برای اینکه دوباره چنین چالشی در انتخابات تکرار نشود و همه مردم و مسئولان از توطئه‌های مختلف دشمن آگاهی داشته باشند، مقام معظم رهبری تاکید دارند که انتخابات که نشانه مردم‌سالاری در کشور است به سمتی نرود که دشمن بخواهد به واسطه آن از نظام و مردم امتیاز بگیرد و آن را امنیتی کند.
وی با بیان اینکه شرط موفقیت در هر انتخاباتی هوشیاری مردم است، افزود: مردم نباید تبلیغات دشمن را باور کنند. دشمن می‌خواهد از مردم سربازگیری کند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فتنه 88 گفت: در انتخابات سال 88 دشمن و فتنه‌گران داخلی در یک جهت حرکت کردند، دشمنان هماهنگ شدند و برخی از مردم نیز فریب حسن ظن خود را به سردمداران فتنه خوردند، ابتدا سخن آنها را باور کردند، تمهیدات مقام معظم رهبری موجب شد تا توطئه سران فتنه ناکام بمانند، و مردم به سطحی از آگاهی دست پیدا کنند که حماسه نهم دی را بیافرینند، حماسه‌ای یکی از جلوه‌های هوشیاری مردم در نظام اسلامی است.
وی عنوان کرد: انتخابات 88 درسهای فراوانی برای مردم و مسئولان دارد، از جمله اینکه مردم باید حسن نیت خود را نسبت به کسانی که صلاحیت دارند داشته باشند، هوشیاری مردم در انتخابات یکی از اضلاع مهم برگزاری یک انتخابات آرام و مقتدر است.

حاج یکشنبه 10 مهر 1390 ساعت 11:25


ادامه ممدوحی افزود: مقام معظم رهبری همه تهدیدات انتخابات سال 88 را با درایت و کاردانی و سعه صدر خود تبدیل به یک فرصت بی‌نظیر برای انقلاب اسلامی کردند، عمق توطئه دشمن و سران فتنه را نباید کم‌اهمیت دانست توطئه به قدری پیچیده بود که دشمن اعتراف کرده بود که در هر کشوری اگر این توطئه طراحی می‌شد، سرنگونی نتیجه حتمی آن کشور بود.

خوشبخت دوشنبه 11 مهر 1390 ساعت 11:20

خوش آمدی ای جان جانانم آرمش جانم ای روح وریحانم.خوش آمدی

ف سه‌شنبه 12 مهر 1390 ساعت 13:40

تیتر
یادواره شهدا باید پرشکوهتر از این برگزار شود

متن:
مراسم یادواره شهدای عملیات مسلم به عقیل(ع) با دعوت از سخنران ومداحان معروف کشوری برگزار شد اما ظاهرا جمعیتی که توقع بود شکل نگرفت و این در حالی است که باید مراسم های شهدا از شکوه فوق العاده ای برخوردار باشد لذا از یک طرف از مردم شرفمان توقع می رود که بر شکوه مجالس شهدا بیفزایند و از طرف دیگر از بانیان محترم مجالس توقع می رود با برخی اقدامات مانند حمایت از استاندار دوم خدادی کنونی و... موجبات دلخوری نیروهای ارزشی و دوستداران شهدا را فراهم نیاورند تا مجالس شهدا یک دست و پرشکوهتر از گذشته و موجبات شادی قلب امام زمان(ع) گردد.

یح ابوالفضل ع پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 02:54 http://www.jalase2159.blogfa.com/

اللهم عجل لولیک الفرج
یادواره شهدای عملیات مسلم بن عقیل با سخنرانی حاج مهدی طائب و مداحی حاج مهدی مختاری و حاج عباس پور طهماسب برگزار گردید که طبق معمول با عنایات امام زمان عج و شهدا با شکوهی خاص برگزار گردید.
عکس های و فایلهای صوتی و تصویری مراسم را میتوانید از سایت مذکور دانلود کنید.

ف پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 08:44

سلام لطفا جشنواره ادبی از خاتم تا خاتم را تبلیغ کنید. جزئیات در فائزون هست

فانوس راه جمعه 15 مهر 1390 ساعت 18:30 http://www.fanooserah351.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت وبلاگ نویسان عزیز ، با توجه به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، گروه فانوس راه در نظر دارد تشکلی را جهت انجام فعالیت های گوناگون با محوریت سفر رهبری و ... را در استان راه اندازی سازد. به همین منظور از فعالان سایبری و وبلاگ نویسان استان دعوت می شود تا انشا الله تا قبل از سفر مقام معظم رهبری به استان استارت این تشکل انجام گیرد. لازم به ذکر است که اولین جلسه حضوری این تشکل در تاریخ دوشنبه 17/7/90 انجام می گیرد. خواهشمندیم جهت هرگونه هماهنگی های بعد نظیر ساعت و مکان جلسه مشخصات خود را ( نام و نام خانوادگی ، شماره تماس ، آدرس وبلاگ ) به صورت نظر خصوصی ویا به شمار تلفن 09187274902 اعلام نمایید. شایان ذکر است که تعداد افراد گروه محدود می باشد پس جهت ثبت نام در این تشکل هرچه سریعتر اقدام فرمایید.

همچنین سخنران این جلسه از فعالان سایت khamenei.ir می باشد

لطفا دوستان خود را در این زمینه با خبر کنید

ف جمعه 15 مهر 1390 ساعت 23:57

سلام این بیانیه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود رو انعکاس بدید. ممنون

حزب الله ماشاألله شنبه 16 مهر 1390 ساعت 20:04

عمو بهروز جان سلام دست شما درد نکند از اینکه نظر سنجی گذاشتید ولی یک اشتباه لپی کردین و گفتین میزان محبوبیت کدام نماینده بالاتر است؟
در حالی که بجز سه نفر بقیه کاندید هستند نه نماینده!!؟
اصلاح بفرمائید متشکرم

مومن مسجدنبی یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 10:38

انشاءالله باآمدن امام خامنه ای روحی له الفدا بساط جریان انحرافی وگروه فتنه دراستان برچیده میشه ومسئولین همه ولایتی وخدمتگذارمردم میشوند .

سید علی سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 20:09 http://sayyedali.com

سلام بر ساکنان سرزمین دلاور مردان و شیر زنان؛ کرمانشاه
هر که دارد هوس کرب و بلا بسم الله
سایت sayyedali.com همزمان با سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه، شروع به کار کرده و در نظر دارد که این سفر تاریخی به خطه ی شیرمردان را ماندگار کند. این سایت از شما کرمانشاهی های عزیز دعوت می کند تا در بخش‌ های مختلف مسابقه در قالب یادداشت و تحلیل، دل‌نوشته، شعر و قطعه ادبی، گزارش و حاشیه نویسی، طراحی پوستر و عکس، پیامک و کلیپ صوت و تصویر شرکت نمایید.
همچنین برای تقدیر از شرکت کنندگان جوایزی از جمله کمک هزینه ی سفر به کربلا از طریق زمینی و هوایی و لپ تاپ اهدا می گردد.
منتظر مشارکت فعال شما جهت هر چه پوشش دهی بهتر این سفر تاریخی هستیم.
جهت کسب آخرین خبرها و اطلاعات از سفر و دیدن دلنوشته ، عکس و... دیگران و اطلاعات بیشتر به سایت Sayyedali.com مراجعه نمایید.
خدانگهدار

افسر جنگ نرم پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 14:17 http://feiziyeh.mihanblog.com/

سلام
سلام ما رو هم به آقا برسونید
منتظر شما در وبلاگ افسر جنگ نرم هستم
***ای پسر فاطمه --- نوکرتیم ما همه***

خبرنگار فانوس بصیرت جمعه 22 مهر 1390 ساعت 13:15

رهبرمعظم انقلاب دردیداربا بسیجیان کرمانشاه:امروز ژایبندی به ارزش هایی که انقلابرا به وجودآورده، بیشتر از گذشته است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد