بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

چراامام خامنه ای ئاینقدرتاکیدبرماجرای پادگان لشکر 28 سنندج

تاکید رهبر معظم انقلاب در سه دیدار پیاپی بر یک ماجرا:
عملیات دفاع جوانان کرمانشاهی از پادگان لشکر سنندج 
(1)  
حضرت امام خامنه ای در سه دیدار پیاپی با مردم کرمانشاه چه در استادیوم آزادی، در روز استقبال و چه در سالن امام خمینی (ره) در دیدار با خانواده های شهدا و همچنین در اجتماع بسیجیان استان، ماجرای پادگان لشکر 28 سنندج را تکرار و بر آن تاکید کردند که واکاوی آن بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد. تاکید خاص امام خامنه ای بر این موضوع و تکرار پیاپی آن و در توجه به سیره مقام معظم رهبری نشان می دهد که این موضوع حاوی نکات خاص و مهمی است که ...

به گزارش پایگاه 598، حضرت امام خامنه ای در سه دیدار پیاپی با مردم کرمانشاه چه در استادیوم آزادی، در روز استقبال و چه در سالن امام خمینی (ره) در دیدار با خانواده های شهدا و همچنین در اجتماع بسیجیان استان، ماجرای پادگان لشکر 28 سنندج را تکرار و بر آن تاکید کردند که واکاوی آن بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد.

تاکید خاص امام خامنه ای بر این موضوع و تکرار پیاپی آن و در توجه به سیره مقام معظم رهبری نشان می دهد که این موضوع حاوی نکات خاص و مهمی است که قطعا باید توسط صدا و سیما و سایر رسانه های جمعی که خود را مکلف به تبیین فرمایشات معظم له می دانند، مورد بررسی قرار گیرد.

بیانات در اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه‌

«...یک ماه بعد از پیروزى انقلاب - یعنى در اسفند سال 57 - جوانهاى کرمانشاهى بودند که رفتند تا از پادگان لشکر سنندج دفاع کنند؛ اولین گروه‌هائى که براى دفاع در مقابل ضد انقلاب بسیج شدند و راه افتادند رفتند، که بعضى از همانها جزو شهداى نام‌آور کرمانشاه‌اند.»

-این شهدای نام آور کرمانشاهی که فقط و فقط 3 نفر بودند چه کسانی بودند؟

بیانات در جمع خانواده‌هاى شهدا و ایثارگران کرمانشاه یک روز بعد

«...من دیروز اشاره کردم که جوانهاى کرمانشاهى یک ماه بعد از پیروزى انقلاب احساس کردند نیاز هست که بروند. شهید سید محمدسعید جعفرى - شهید پیشرو و پیشتاز - با جمع رفقاى خودش رفتند از پادگان لشکر سنندج دفاع کردند؛ فهمیدند که معناى این دفاع چیست؛ تسلط ضد انقلاب بر یک پادگان نظامى، معنایش چیست. این زود فهمیدن، بوقت فهمیدن، بهنگام عمل کردن و پاسخ به نیاز دادن، آن نقطه‌ى برجسته‌اى است که نباید مغفول بماند.»

-رفقای شهید جعفری که از اولین شهدای سپاه پاسداران بودند چه کسانی هستند؟

تکرار مجدد بیانات در دیدار بسیجیان استان کرمانشاه‌

« آن روز جوانان مؤمن و دلباخته، با روحیه‌ى خودجوش بسیجى توى میدان مى‌افتادند و جان خودشان را فدا میکردند؛ که من مثالهاى کرمانشاه‌اش را، هم دیروز در دیدار با خانواده‌هاى شهدا بعضى را اشاره کردم، هم در صحبت پریروز؛ که یک ماه بعد از انقلاب، انسان میدید این حرکتهاى خودجوش مردمى، این جوانها، از همین کرمانشاه دارند حرکت میکنند. بسیج این است. »

اما ماجرای عملیاتی که آقا بر آن و شهدای نام آور کرمانشاهی آن تاکید می کند...

آیت ا... لاهوتی دراسفند ماه ۵۷ برای دیدار از پادگان خضرزنده و اقدامات به عمل آمده به کرمانشاه سفرمی نمایند و با تشدید درگیری ها در کردستان و سقوط منطقه شهری سنندج و محاصره پادگان آن به وسیله گروهکها تسلیحات گسترده این پادگان در شرف تصرف گروهکهای معاند با نظام قرار گیرد.

شهید سپهبد قرنی با ارائه اختیارات تام به شهید سعید جعفری در نیروهای نظامی منطقه غرب ورود نیروهای آموزش دیده ایشان را به عرصه دفاع طلب می نمایند. شهید جعفری با استقرار در هوانیروز کرمانشاه و هماهنگی عملیات هوایی از پایگاه نوژه عملیات سنندج را آغاز نموده با خاموش کردن آتش نیروهای مهاجم به پادگان و هلی برد نیروهای آموزش دیده پادگان خضرزنده به درون پادگان تحت محاصره سنندج نخستین عملیات نظامی انقلاب اسلامی را در ۲۸ اسفند ماه ۱۳۵۷ با موفقیت کامل رهبری می نماید.

در این عملیات پر خطر نظامی با به شهادت رسیدن نخستین شهیدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهیدان برادران امیر و حسین اشک تلخ و امیر منصور شاهرضایی که تنها شهدای کرمانشاهی این عملیات بودند پادگان سنندج و تسلیحات آن از سقوط حتمی نجات می یابد و شهر سنندج از تصرف گروهک ها خارج می گردد.

این تیز بینی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای که با گذشت 23 سال از آخرین سفر به کرمانشاه از حضرتشان دیده می شود شگفت انگیز است و حقیقتا ضروری است رسانه هایی که خود را مکلف به تبیین مواضع ایشان برای عموم میدانند، موضوعی را که ایشان به آن تاکید سه باره دارند را مورد واکاوی دقیق قرار دهند.

عاقبت نیز سردار شهید سعید جعفری در ۴ آبان ۱۳۵۹ در شب خجسته عید غدیر ولایت مرتضی علی(ع) در خط مقدم جنگ و ارتفاعات قراویز و در حالی که برای برگرداندن پیکرهای مطهر همرزمان خود به عمق جبهه دشمن نفوذ کرده بود بر اثر اثابت به مین به اجداد پاک و شهیدخویش تاسی نموده پس از عمری کوتاه اما بسیار پربرکت در حال سجدهجان به جان آفرین تسلیم می نماید.علمای کرمانشاه بر پیکر او نماز مکرر میگذراند و مردم کرمانشاه با شکوه ترین تشییع را در خاطره این شهر برای او بر پا میکنند.

آیت ا... سید مرتضی نجومی به خط خوش خویش بر سنگ مزار ایشان نگاشت :  درود بر تو ای عزیز روزگار و ای ابا صالح . لقد عشت سعیدا و مت سعیدا و ستبعث بعدا حیاً سعیدا.

سردار شهید سعید جعفری در فرازی از وصیت نامه خود نوشته است که: « ناراضی ها در ایران کسانی هستند که حکومت ولایت فقیه را نمی خواهند »

نظرات 3 + ارسال نظر
behbood چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 12:08 http://chatboxfree.mihanblog.com/

1111111
سلام دوست عزیز
ممنون که به وبم سر زدی
تو وبم پنل ارسال اسمس رایگان گذاشتم میتونی استفاده کنی
چت باکس هم گذاشتم تازه راه افتاده و بزودی کاربراش زیاد میشه میتونی برای ارتباط با کاربرای سایتت استفاده کنی.
اگه تو قرار دادن کد تو قالب وبلاگت مشکل داشتی حتما خبرم کن
برای تبادل لینک وب منو با عنوان (چت باکس آنلاین) لینک کن بعد بهم بگو که با چه عنوانی لینکت کنم.
ممنون
http://chatboxfree.mihanblog.com
ویژگی های چت باکس :
1. ارتباط مستقیم بین کاربران و مدیران تمام وبسایت های که از چت باکس استفاده می نمایند.
2. قرار دادن لینک خود در معرض دید تمامی کاربران آنلاین حاضر در چت باکس.
3. جذب مستقیم مخاطب برای وب شما از تمامی وبسایت ها.

روشنگر جمعه 29 مهر 1390 ساعت 12:07 http://faryadeqasr.blogfa.com

سلام وبلاگ ما رو حتما ببینید
faryadeqasr.blogfa.com
طنین فریاد مرگ بر تجری در گیلانغرب

طلبه مبارز پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 10:09 http://mtalabeh.mahdiblog.com

باسلام.چه خبر خوبید شما.میبینم پرچم دستمون خیلی جالبه؟
این پرچم لبیک یا خامنه ای که توی این دیدار تک بود بنده از قم گرفتم آوردم زیباست...
چقدرخودخواهم من خوبه یه پرچم آوردم.
خیلی عالی کار کردید به روز دارم میشم.سربزنید.
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد