بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بزودی سایت های فرنیوز ومبشرون ازدست ضدانقلاب آزادمی شوند.

پس از هک سامانه مقاومت سایبری مبشرون بدست ضدانقلاب کوردل پس از مدتی کوتاه با خبر شدیم با تلاشهای تیم فنی مبشرون و یاران حزب الله از خارج از استان به فضل خدای متعال  ، این سامانه مقاومت سایبری که از سایتهای ولایی و اصولگرای استان محسوب می شود برگردانده و بازگشایی شد.

این پیام نیز برروی سایت فرنیوز بالا میاد:با سلام و عرض پوزش از بازدیدکنندگان محترم
به اطلاع می‌رساند در پی حملات گروه هکرهای کویتی، سایت در حال به روز رسانی و شروع به کار مجدد می‌باشد.
با تشکر از شکیبایی شما بازدیدکنندگان گرامی
نظرات 2 + ارسال نظر
احمدیان پنج‌شنبه 17 آذر 1390 ساعت 20:48

معضلات مدیر کل خراسانی محیط زیست کرمانشاه ، در صفحه اصلی درج یا گزارشی انتشار دهید . ایشان حدود 33 سال سابقه دارد و از فروردین ماه 1390 در استان مشغول به کار است :
اظهارات در جلسات اداری که جهت بازنشستگی به این استان آمده و نیازی به کار نمی باشد !!!
توقف پایش صنایع آلاینده و کنترل زیستگاه ها که قبلا انجام می شد .
تعطیلی پاسگاه های محیط زیست.
تحت فشار گذاشتن کارشناسان برای صدور موافقت نامه های غیر قانونی ، به منظور خوش خدمتی و تداوم پست شیرین مدیریت ! این کار لطمات جبران ناپذیر براستان وارد نموده .
تنزل شدید عملکرد این اداره نسبت به سال قبل .
اظهار نظرهای غیرعلمی و مصاحبه های پر حاشیه ! به طوری که صاحبنظران ، اظهارات ایشان را فکاهیات نامیده اند
عدم پرداخت مطالبات ماموران شامل اضافه کار ، فوق العاده ماموریت و...
کاهش منزلت محیط زیست کرمانشاه ، به طوری که تعدادی از ادارات استان ، دیگر نسبت به اخذ استعلام از محیط زیست اقدام نمی کنند .
حذف ماموریت های اداری به بهانه نبود بنزین ! و اعزام کارشناسان از طریق خودرو متقاضی . ایشان اواخرهفته توسط خودرو و بنزین اداری ، به استان های دور دست سفر می نماید ! و هزینه ها شامل پول بنزین ، جریمه های رانندگی ، خسارات وارده به خودرو و ... را با هماهنگی اجباری ، به حساب پرسنل شرکتی اداره واریز و پس از تنظیم اسناد مالی به نامی دیگر ، این مبالغ را از آنان می گیرد و یا به طرق دیگر ، دستور تنظیم جعلی اسناد مربوطه را می دهد ! از برخی از همکاران اداره نیز به عنوان پادو منزلش ، بهره کشی می نماید . یاد آوری می گردد که ایشان ، از متمولین خراسان می باشند !!!
تخلفات اداری و مالی بی سابقه که در مراجع ذی صلاح در حال پیگیری است .
از بین بردن انگیزه کارکنان که منجر به درخواست جهت انتقال به مناطق دیگر کشور شده که جای تاسف فراوان دارد .
از دست رفتن حقوق محیط زیست کرمانشاه در اثر ضعف مدیریتی ایشان تا حدی که عرصه های با ارزش زیستگاهی در حال واگذاری به سایر ارگانها است .
تلاش در جهت برکناری پرسنل توانمند به امر بعضی ! و انتصاب افراد ضعیف به جای آنان . این کار را در راستای خوش خدمتی بیشتر ! انجام می دهد .
آلت دست شدن ایشان توسط افرادی در داخل و خارج از محیط زیست کرمانشاه که در آینده به آن و سایر مسائل مهم می پردازیم . بدرود .

احمدیان شنبه 19 آذر 1390 ساعت 17:32

بدون شرح !
برخی از اظهارات مضحک جناب مجید ابدی ، مدیر کل محیط زیست کرمانشاه به نقل از تعدادی از تارنماهای مرکز ! ضمن درج در سایت ، به تاریخ و محتوای اظهار نظرات نامبرده که مدیر کل با 33 سال تجربه کاری !!! است ، خوب توجه کنید :
الف ) صرفه جویی راهی برای کاهش آتش سوزی ؟؟؟؟
http://naturetoday.persianblog.ir/post/107
ب ) مدیران محیط زیست در تعطیلات آخر هفته چه می‌کنند؟
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9003067200
یاد آور می شود که نه تنها ایشان از زیستگاه های استان سرکشی نمی کند ، بلکه مانع حضور ماموران محیط زیست در مناطق نیز می شود !
ج ) کمی تا قسمتی خاکستری ، زیر آسمان نارنجی
http://www.hamshahrionline.ir/news-133087.aspx
در حالی که استانهای پیشرو که مدیران محیط زیست آنها توانمند هستند ، با دریافت اعتبارات قابل توجه ، نسبت به احداث کمربند های سبز در اطراف شهرها ، استقرار ایستگاه های سنجش آلودگی هوا ، نصب سیستم های پایش آنلاین ، مهار کانون های گرد و غبار در داخل این استان ها و ... اقدام کرده اند . خاطر نشان می گردد که کانون فعال گرد و غبار در حوزه شهرستان سومار در استان وجود دارد !!!
در ضمن ، نوشته های زیر را نیز که جراید استان در مورد نابودی محیط زیست کرمانشاه چاپ کرده اند ، ملاحظه نمائید :
1- روزنامه باختر شماره 1520 مورخ 21/4/1390 صفحه 10 باعنوان حیات وحش کرمانشاه رو به خاموشی
2- هفته نامه غرب شماره 290 مورخ 6/9/1390 صفحه 10 با عنوان چرا مسئولین محترم محیط زیست مسئولیت پذیر نیستند ؟
3- روزنامه بیستون شماره 1224 مورخ 13/9/1390 صفحه 8 با عنوان برگزاری مراسم زیارت عاشورا در محیط زیست .از زمان مدیریت آقای ابدی ، امام جماعت اداره جواب گردید و از 8 ماه قبل تا کنون ، نماز جماعت در محیط زیست کرمانشاه اصلا برگزار نمی شود و در ماه مبارک رمضان نیز حتی یک روز برگزار نگردید . آقای ابدی در جلسه ستاد اقامه نماز اظهار داشت که برخی از پرسنل اداره ، از ادای نماز جماعت ناراحت میشوند !!! اکنون شما خبرنگاران و اصحاب جراید محترم ، در مورد کارکنان یاد شده که نگران ادای فریضه روحانی نماز جماعت می باشند ، حتما تحقیق بفرمائید .
خواننده مومن : این در حالی است که امام حسین ( ع ) برای برپائی نماز و زنده نمودن سنت جدش ، به شهادت رسید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد