بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

شهردارکرمانشاه کیست؟

مازیار رضایی  اظهار کرد: در جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه برنامه‌های چهار کاندیدا برای تصدی پست شهردار کرمانشاه بررسی شد.
وی تصریح کرد: مهرداد سالاری از کاندیداهای تصدی پست شهردار کرمانشاه انصراف داد و تعداد نفرات باقی مانده به چهار نفر رسید.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه ادامه داد: علی حیدر کرمی، رضا رحیمی، فرج‌الله افغانی‌الاصل و پیمان قربانی کاندیداهای باقی مانده برای تصدی پست شهردار کرمانشاه هستند.
رضایی اضافه کرد: اعضای شورای شهر، قربانی و کرمی را از بدنه شهرداری، افغانی‌الاصل را از وزارت راه و رحیمی را از جهاد دانشگاهی برای تصدی پست شهردار کرمانشاه معرفی کرده‌اند.
سخنگوی شورای شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: تا پایان این هفته شهردار انتخاب می‌شود.
‌چهارم تیر‌ماه سال جاری منوچهر فخری از سمت شهرداری کرمانشاه استعفا کرد و هم‌اکنون پنج ماه است که کرمانشاه شهردار ندارد.
درطی تماس خبرنگارفانوس بصیرت با یکی از اعضای شورای شهرگفت:احتمال اجماع برشهردارشدن مهندس پیمان قربانی که سابقه شهرداری شهرستان سنقرو کلیایی و منطقه چهار شهرداری کرمانشاه را در کارنامه خود دارد، که با تعبیر خیرالموجودین ازایشان نام بردبسیارزیاد است .یکی دیگراراعضای شوراگفتندباتوجه به سوابق کاری وولائی بودن برادرمهندس رضا رحیمی که از رزمندگان دفاع مقدس و با تجربه ای گرانقدر از دیگر گزینه ها است.سوابقی از جمله مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات و دفتر آموزش سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور، معاون برنامه ریزی و پشتیبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کشور، مدیرکل صنایع استان، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، سرپرستی دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان، دبیر شورای  انفورماتیک وزارت کشور و... باعث گردیده که اعضای محترم شورا با نگاهی ویژه به این گزینه توجه داشته باشند.مهندس رحیمی در حال حاضر نیز به عنوان قائم مقام و معاون فناوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در حال خدمت و منشاء اثرات مثبتی در این مجموعه می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد