بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

تلاشهای دوستان دیروز ودشمنان امروز به ثمرنشست.

باکمال تاسف وتاثرطبق آخرین اخباربدست آمده به خبرنگار ساین فانوس بصیرت :

محمد حسین ترکمن کلهرتایید صلاحیت نشدپیرو نظریه مبنی بر عدم احراز مدرک تحصیلی ایشان برای شرکت در انتخابات که منطبق با بند 4 ماده ی 28 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام گردیده بوده ومطلب دیگری مطرح وثابت نشده است . 

متاسفانه درخصوص دیگران که چنین مشکلی داشتند برخورد دیگری را مشاهده نمودیم مثل تائید صلاحیت محمود کرمی راد که ضربه ای هم باشد باری پائین آوردن آرا بالای دکتر محمدکرمی راد .برای این دنیا وتلاشهای بعضی برای دوروز زندگی دراین جهان فانی متاسفم .اگرتائید میشد می گفتیم الحمدالله ،چون حضورمردم وجمعیت بیشتری درپای صندوقها دیده میشد وچشم دشمنان اسلام وجمهوری اسلامی کورترمیشدوبارحمایت ازولی فقیه ،علمی وفرهنگی مجلس هم وزین می گردید واکنون می گوئیم الله اکبر دراینجا توجه شماعزیزان را به بخشی از اطلاعیه ایشان جلب می نمایم.  

اولویت نخست برای نظام اسلامی و این حقیر، حضور حداکثری در پای صندوق های رای در حمایت از نظام اسلامی و رهبری مظلوم و مقتدر انقلاب اسلامی، امام خامنه ای، است فلذا تمامی مردم شریف کرمانشاه و به خصوص دوستان بزرگوار این کوچک نظام و ملت باید تمامی سعیشان بر حضور حداکثری مردم باشد.

ضمن دعوت از همه ی دوستداران به آرامش همراه با سعه ی صدر استدعای حقیر توسل و تمسک به حبل الهی ولایت و آرمانهای وحیانی انقلاب اسلامی است. زمان انتخابات می گذرد و آنچه خداوند مقرر فرموده باشد انجام می پذیرد که «فمن یتوکل علی الله فهو حسبه»

با توکل به خداوند و استعانت از ذات مقدس باریتعالی، باید یکپارچه و متحد در صف ولی باوران قرار می گیریم و خون و آبروی ناچیز ما فدایی اسلام، انقلاب و مقام معظم ولایت امام خامنه ای گردد انشاالله.

کج باوران، کج فهمان، منافع طلبان و باندهای قدرت و ثروت و جریان های فتنه و انحرافی بدانند ما تحت تاثیر هیچ عنصر و انگیزه ای مصالح و منافع خود را بر مصالح و منافع انقلاب ترجیح نداده و نخواهیم داد.

با تاسی به اصول انقلاب اسلامی و پیروی از رهنمودهای رهبری فرزانه ی انقلاب، پایدار، صبور، مقاوم و پایبند به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان خبیث این آب و خاک می ایستیم.

بدیهی است اقدامات قانونی لازم برای رفع این شبهه با جدیت به عمل آمده و بسیاری از عزیزان با دقت، شتاب و انگیزه در حال رفع این مشکل هستند.

تقاضای حقیر از مردم شریف کرمانشاه آن است که دعا کنند تا از صراط حق نلغزیم. آمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد