بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

تسلیت درگذشت حاج آقا جلیلی(مسئول استفتائات دفتر آیة‌الله علما)

حجت‌الاسلام صلاح‌الدین جلیلی از عالم ربانی کرمانشاه و خطیب تواناوبی ریا این شهر صبح روز پنجشنبه بر اثر بیماری قلبی به دارباقی  شتافت.

حجت الاسلام والمسلمین صلاح الدین جلیلی از خاندانی عالم ومتقی و روحانی معنوی ، اخلاقی و خطیبی شناخته شده درکرمانشاه بود که عمر خود را صرف یادگیری ،یاددادن درجلسات مذهبی و معنوی نمود و اخلاق حسنه و متانت ووقار ورفتار ارزنده اش زبانزد خاص و عام بود.این مرحوم  فرزند مرحوم آیت‌الله حسام الدین جلیلی و نوه مرحوم آیت الله شجاع‌الدین جلیلی در سال 1337 هجری شمسی در کرمانشاه متولد ودرسال ۱۳۹۱درگذشت.

مراسم تشییع و تدفین حجت الاسلام حاج شیخ صلاح‌الدین جلیلی امروز جمعه سوم شهریورماه در ساعت 9 صبح از مسجد آیت‌الله جلیلی شهر کرمانشاه به سمت باغ فردوس و درقطعه علما بخاک سپرده شدو مراسم ترحیم این عالم ربانی روز شنبه 4 شهریور در مسجد آیت الله جلیلی برگزار خواهد شد.

فانوس بصیرت کرمانشاه فقدان  این عالم ربانی ثلمه براسلام ومسلمین دانسته ودرگذشت وی را تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم ومغفور از درگاه خداوند رحمان علو درجات و مغفرت واسعه واجرجزیل طلب می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد