بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

مصاحبه خواندنی که قبل ازرحلت ایشان انجام شده .


 
گفت‌وگوی خواندنی رشاد با آیت‌الله خوشوقت

آیت‌الله خوشوقت از جمله اساتید برجسته اخلاق است که سال‌ها مجلس وعظش در تهران و قم از مسئولان و مقامات کشوری گرفته تا دانشجویان و طلاب جویای حق را به سمت خود کشانده است.

این عالم بزرگوار و انقلابی اگرچه هیچ‌گاه در مسندی از مسندهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تکیه نزده اما همواره تحلیل‌ها و پیش بینی‌های دقیق او در عالم سیاست تحسین کارشناسان و تحلیلگران سیاسی را به همراه داشته است.

این فقیه برجسته در حال حاضر به همراه آیت‌الله مصباح یزدی، هدایت و اشراف بر فعالیت‌های جبهه پایداری دارد و همین نظارت عالیه نیز موجب شده تا دلسوزان انقلاب اسلامی که خارج از چارچوب‌های حزبی علاقه‌مند به فعالیت هستند، برای حرکت در چارچوب جبهه پایداری تمایل قابل توجهی نشان دهند.

آنچه که در پی می‌آید بخشی از گفت‌وگویی خواندنی حجت الاسلام و المسلمین رشاد رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با آیت‌الله خوشوقت شامل بخش‌هایی از جمله بایسته‌های اخلاق اسلامی، هدف از تشکیل حوزه‌های علمیه، خاطراتی از دوران مصدق و ارادت توده‌ای‌ها به سید الشهدا(ع) و حضرت امام(ره) و بیان زوایایی کوتاه از مشی شخصی رهبر انقلاب اسلامی است که در نشریه حاشیه به صاحب امتیازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است.

مقدمه گفتگو در نشریه حاشیه

از روزی که در ازدحام جمعیت به سختی خود را به آیت الله خوشوقت رساندم و برای نوشتن شرح حال‌شان کمک خواستم بیش از یک سال می‌گذرد، اگرچه ایشان از این امر استقبال نکردند و گفتند .....


ادامه مطلب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد