بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

آغاز فراز/ سخنی با استاندار منتخب دولت در کرمانشاه

 
به نقل ازخط نیوزوبه قلم برادر ترکمن-مدیر مسئول روزنامه ابوذر-
برخی از دستگاه ها استان دستخوش این بلیه است, در رإس تعدادی از مسئولیت های حساس این دستگاه ها علی رغم وجود نیروهای خادم, مومن و ولایتمدار, مدیرانی از حامیان ریاست فتنه وجود دارد که عرصه کار و تلاش ولایتی را بر فرزندان مومن به نظام را تنگ نموده اند,

گروه اصل خدمت در نظام مقدس اسلامی، و شاکر بودن وافر طریق ثواب است، نقدهای در این مقاله متوجه (عرض) موضوع و برخی رفتارشناسی های سیاسی را شامل می شود و البته باید دانست نادیده گرفتن نعمت های فراوان نظام ظلم در حق شهدا، ایثارگران و بیش و پیش از همه امام راحل است.
نعمات بزرگ سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان شهید پرور و ولایت محور کرمانشاه و برکت بی نظیر آن را همواره در سپهر و سیمای این استان می توان مشاهده نمود. حضور شمس تابنده ولایت در استان کرمانشاه و دستاوردهای بی بدیل آن به نیروهای توانمندی نیاز داشت که انتصاب استاندار جدید بارقه آن است.
شما به خرید و فروش های سیاسی این استان وقوف و احاطه مبسوط دارید، که هر کس را قیمتی بود برخی از نیروهای این استان که حوزه بصیرت و دامنه بصیرت آنان کوتاه بود سارقان سیاسی از دیوار اعتمادشان به راحتی بالا رفتند، بصیرت کوتاه و قله نوردان ویژه؛ تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل؟!
سیاسی خط نیوز-

بدیهی است نقدهای این سخن متوجه قله مدیریت استان است، هر چند مدیرانی صدیق، معتمد و دردشناس این مجموعه علی رغم مضایق و فشار همواره مامن مردم بوده اند که حساب این عده از مدیران وارداتی و فاقد حس مردمداری و توانایی در مدیریت امری جدا است.

سلام برادر عزیزم آقای دمیاد، به استان خود خوش آمدید؛
استان ما و استان شما-کرمانشاه عزیز- مهد جوانمردی، فتوت، ایثار و ایمان است. در این استان مردان بزرگی زیسته و می زیند که دامن شرف آنان به (ناسره) آلوده نشده است.
معتقدین مومن به ولایت و امانتداران راستینی که ذخائر معنوی مردم

شما به خرید و فروش های سیاسی این استان وقوف و احاطه مبسوط دارید، که هر کس را قیمتی بود برخی از نیروهای این استان که حوزه بصیرت و دامنه بصیرت آنان کوتاه بود سارقان سیاسی از دیوار اعتمادشان به راحتی بالا رفتند، بصیرت کوتاه و قله نوردان ویژه؛ تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل؟! این نیروهای همسو، همسان و همخون با برخی مسئولین بی مسئولیت عاملین فشار بر نیروهای امامت محور، ولی شناس استان بوده و هستند، درجه قرب نیروهای انقلاب را به اصل نظام و ولایت و رهبری را در بحر بحران ها می توان اندازه گرفت، متاسفانه در برهه ای سود ایالران مدیریت اصلاحاتی که با پلاک موقت اصولگرایی و شبه اصولگرایی و با حمایت چترهای سیاسی در این استان فعالیت داشته همواره رفیقان قافله بوده و آن کردند که اکنون جوان غیور کرمانشاهی که به دست فروشی قناعت نموده و بس

بوده اند، بزرگانی که در سال های اخیر مورد تهاجم وسیع قرار گرفتند.
این سئوال همواره مطرح بوده است که اگر در رأس مدیریت استان نیرویی اصولگرا و معتقد به مبانی اصولگرایی و ولایت محوری قرار می داشت به فرزندان شهیر و ولایت مدار, شهید داده و بیوت شهید پرورتان تا حد حصر و ضرب و شتم ظلم روا می شد؟! اگر قوه عاقله ای که می توانست به زخم های پنهان و آشکار این استان طبیب باشد به وظیفه خود عمل می کرد آیا وضعیت چنین پیش می رفت؟!

آقای استاندار:
شما به خرید و فروش های سیاسی این استان وقوف و احاطه مبسوط دارید، که هر کس را قیمتی است. برخی از نیروهای این استان که حوزه و دامنه بصیرت شان کوتاه بود سارقان سیاسی از دیوار اعتمادشان به راحتی بالا رفتند، بصیرت کوتاه و قله نوردانی ویژه؛ تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل؟!
این نیروها، همسو، همسان و همخون با برخی مسئولین بی مسئولیت، عاملین فشار بر نیروهای امامت محور و ولی شناس استان بوده و هستند.
درجه قرب نیروهای انقلاب را به اصل نظام و ولایت و رهبری را در بحر بحران ها می توان اندازه گرفت.
متاسفانه در برهه ای سودپرستانی با مدیریت اصلاحاتی که با پلاک موقت اصولگرایی و شبه اصولگرایی و با حمایت چترهای سیاسی در این استان فعالیت داشتند همواره رفیقان قافله بوده و آن کردند که اکنون جوان غیور و پهلوان کرمانشاهی به دست فروشی قناعت نموده و بس.
وادی تعلق و باب تملق و نخوت های فرعونی در رفتارهای سیاسی که هیچ شانیتی در نظام نداشت و ندارد یکی دیگر از آفتهای مدیریت غیر اصولگرا وغیربومی در این دوره سخت و صعب بر نیروهای مومن کرمانشاهی بود، صد البته نیروهای شبیه سازی شده و بدلی به دنبال اخذ پست و امتیاز و خانه و ملک و بازرگانیشان بودند، اگر سندی لازم است و نشر آن بلامانع است. بسم اله - به هر حال باید مشخص شود علمدار و بیرقدار این حرکات چه جریانی بوده است.

آقای استاندار؛
هجوم و تخریب بی سابقه و مخالفت با صاحبان عزت ولایت و کرامت و ولایتمداران صدیق و نشان داران بی نشان، زخم خوردگان تیغ دشمنان خونخوار, و میدان داری عناصر کاسبکار و پادوهای سیاسی و راه ا ندازی ده ها(وبلاگ) بی نام و نشان و خط و نشان کشیدن و لگد مال کردن چهره پرافتخارترین چهره های این استان و حتی, ضرب و شتم فیزیکی آنان و از همه بدتر تصویر خونین آنان را با افتخار بر وبلاگ های هرزه سیاسی به نمایش گذاشتن، با کدامین هدف نظام همخوانی و همخوانی دارد ؟ از سوی دیگر در حالی که نظام قدرتمند اسلامی تحت زعامت ولایت, دیو آهنی دشمن را از آسمان به زیر می کشد, و رمزگشایی می کند. علی رغم شکوائیه های متعدد، چرا و به چه دلیل هنوز حاملین و عاملین رسوایی این هرزنامه ها مجازی پیدا نشده و به مردم معرفی نشده اند؟

آقای استاندار:
بحمداله شما بر مسائل استان وقوف دارید سئوال های بلاجواب ما این است که در دولت اصولگرا چه بار معنایی می تواند علت موجبه, سلوک و سکوت با پرچمداران فتنه در دستگاه های دولت و نظام آرمان گرای ما باشد؟

برخی از دستگاه های استان دستخوش این بلیه است, در رإس تعدادی از مسئولیت های حساس این دستگاه ها علی رغم وجود نیروهای خادم, مومن و ولایتمدار, مدیرانی از حامیان ریاست فتنه وجود دارد که عرصه کار و تلاش ولایتی را بر فرزندان مومن به نظام را تنگ نموده اند.
ترجمان حضور این در مسئولیت ها را شما بفرمایید.
جا دارد بازرسین صدیق براین دستگاه ها عازم شوند تا مشخص شود برخی از مدیران بی اعتقاد به اصولگرایی و ولایتمداری چه سان بر تار و پود این

هجوم و تخریب بی سابقه, و مخالفت با صاحبان عزت ولایت و کرامت و ولایتمداران صدیق و نشان داران بی نشان زخم خوردگان تیغ دشمنان خونخوار, و میدان داری عناصر کاسبکار و پادوهای سیاسی و راه ا ندازی ده ها(وبلاگ) بی نام و نشان و خط و نشان کشیدن ولگد مال کردن چهره پرافتخارترین چهره های این استان و حتی, ضرب و شتم فیزیکی آنان و از همه بدتر تصویر خونین آنان را با افتخار بر وبلاگ های هرزه سیاسی به نمایش گذاشتن با کدامین هدف نظام همخوانی و همخوانی دارد از سوی دیگر در حالی که نظام قدرتمند اسلامی تحت زعامت ولایت, دیو آهنی دشمن را از آسمان به زیر می کشد, و رمزگشایی می کند.

سیستم ها حاکمند و چهره ظاهر الصلاح آنان به فکر رانت و ... می باشند سیاهه دریافت و پرداخت و حسابرسی امکنه درآمدزا ، نیاز به بررسی همه جانبه و خانه تکانی جدی و برخورد قطعی و قوی نظام با متخلفین, رانت خواران و چهره های رسمی و نام و نشان دار فتنه داشته و در سیستم ها نیازی قهری است که قاطعیت انقلابی شما را می طلبد.

جناب آقای استاندار:
حتماً می دانید که از لحاظ بیکاری مقام دوم را داریم.
وضعیت اسف بار اشتغال, خانواده های کرمانشاهی را در معرض بسیاری از مشکلات شکننده قرار داده است و در این وضعیت حتی برخی پیمانکاران غیربومی نیروی کار عادی شان را از کرمانشاه تامین نمی کنند. مرزهای ما که باید محل اشتغال وسیع استان باشد به صورت غنیمت در دست عده ای است که باید در هویتشان کاوش کرد, آن چه در این وادی قابل تعمق است غیراز ابتکارات شما, وظیفه نماینده محترم مردم مرزنشین استان است.
مبحث دیگر قانونمندی در مورد درآمدهای بازارچه های مرزی است. برادران عزیز نماینده به جای اعتراض مبنی بر درآمدهای مرزی کجا می رود, جا دارد از طریق مجلس شورای اسلامی ضمن قانونمند نمودن این درآمدها از ظرفیت ویژه تحقیق و تفحص در مورد بازارچه های استان کرمانشاه تحقیق و تفحص به عمل آورده تا با اطمینان از یافته ها سخن بگویند و ناگفته های دیگر....

جناب آقای دمیاد
ظرفیت مرزی استان کرمانشاه در حوزه صنعت و معدن و گردشگری علی رغم توانایی ها و ظرفیت های فراوان شهرک های صنعتی دردآور است, سیاه نمایی نکنیم, و از ظرفیت صادرات استان و مقام آن که فقط نقش بنرهای شهر, و سفرهای مشکوک برخی افراد به شمال عراق و کشورهای دیگر هست هم هیچ نگوییم.
شهرک های صنعتی ما در بدترین وضعیت ممکن قرار دارند مثل معروف آفتابه لگن هفت دست, شام و نهار هیچی, دقیقا منطبق بر شرایط فعلی ماست. هر چه هم بکوشند این رکود را به تحریم ربط دهند نخواهند توانست بی تدبیریها و هزار مسئله ی دیگر را در این قضیه دخیل ندهند!
کدام ظرفیت مرزی و گردشگری ما در این سال های اخیر به سمت مراکز تولید کشیده شده است؟
مسئولین اتاق بازرگانی چه توضیحی دارند و مسئولین دیگر صادرات و واردات که متاسفانه بعد از رکوردزنی های بنری به جرم خیانت به بیت المال در چنگ قانون افتادند باید حتماً اعتراف کنند با چه کس و کسانی همکار و همراه بوده اند, اصولاً از ریاست محترم قوه قضاییه درخواست نمایند که در صورتی که موضوع قرین به واقعیت بوده است با اطلاع رسانی به موقع در جهت منویات مقام معظم رهبری(حفظه اله) در مقابله با فساد عملاً و علناً در این استان قدم بردارند.
اما از مسکن مهر که ساختن به مثقال و آمار به خروار است

حتماً می دانید که از لحاظ بیکاری مقام دوم را داریم وضعیت اشتغال, خانواده های کرمانشاهی را در معرض بسیاری از مشکلات شکننده قرار داده است و در این وضعیت حتی برخی پیمانکاران غیربومی نیروی کار عادی شان را از کرمانشاه تامین نمی کنند. مرزهای ما که باید محل اشتغال وسیع استان به صورت غنیمت در دست عده ای است که باید در هویتش کاوش کرد, آن چه در این وادی قابل تعمق است غیراز ابتکارات شما, وظیفه نماینده محترم مردم مرزنشین استان است.

باید با تلخ کامی و تاسف بگذریم که پرونده ی آن در مقابل چشمان شما قطعا خواهد آمد.

آقای استاندار :
کشاورزی در زمان گذشته که شرح خاص را شما می دانید و ما نمی دانیم, شاهد بذل و بخشش های بی کران از کیسه گشاد دولت و بیت المال, حاتم بخشی و واگذاری اراضی به اشخاص خاص، زمین خواری و زمین داری عده ای زمین خوار که شما بر آن مستحضرید نیاز به واکاوی و بازگشت هر آن چه از بیت المال تضیع شده به بیت المال است.

اما در زمینه های دیگر سخن فراوان است از دولت گله مندیم, کرمانشاه سالیان دراز قدمگاه زائران اباعبداله الحسین (ع) بوده این عطیه الهی و آرمانی را به اقل رسانده و مرز خسروی مانند گذشته مفتوح نیست و به جای آن پرواز سلیمانیه و کیش وترکیه را به ما اهدا نمودند, راستی معامله ای بدیع و عجیب است چه گوهری را به چه قیمتی از ما گرفتند آیا جای تاسف نیست؟ شهر شهیدان از قدمگاه زائران امام حسین (ع) به برای پرواز سلیمانیه تبدیل شود البته نفی سلیمانیه را نمی کنیم, انکار ما متوجه از دست دادن معبر پرعظمت امام حسین(ع) است. جا دارد تلاش شود که این مهم به مسیر برگردد و راه کربلا از مسیر کرمانشاه بازگشایی شود.

آقای استاندار
بگذارید آخر هم از مطبوعات بگویم و از فرهنگ سخن نگویم بهتر است کلیت مطبوعات استان جز استثنایی منحصر بفرد نیروهای نظام و انقلاب و ولایتند, اختلاف سلائق امری طبیعی است, من به روزنامه نگاران صبور و صادق و سالم این استان می بالم, البته استثنائاتی وجود دارد که خارج از این مقال است.

این روزنامه نگاران هرگز در زمان اشغال ایران توسط انگلیسی‌ها، و زمان طاغوت در عرصه مطبوعات حضور نداشته و گماشته اربابان سلطه نبوده رژیم طاغوت و اربابان بی بی سی تجربه را فرا نگرفته اند، جای تأسف است که مسئولین فرهنگی ما علی رغم علم به این موضوعات عهد اخوتشان با آنانی بود که این پرونده سیاه و سنگین را دارند و همواره به آن ابراز وفاداری نموده اند.

این رویه موجب اعتراض اهل مطبوعات این استان، البته قلم به مزدی

به گفته یکی از بزرگان طول خدمت مهم نیست، عرض خدمت مهم‌تر است. عرض خدمت شهید رجایی با طول خدمت برخی که سردمدار فتنه شدند هرگز قابل محاسبه نیست. از شما در این زمان کوتاه ضرورت استدعای اقدامات رجایی گونه داریم، و نیازمند به این رویه، انشاء الله موفق باشید. و این آغاز یک فراز است، گرچه ابتدای حاکمیت مدیریت گذشته نوشتیم فراز یک فرود، را صد البته تعریف و تمجیدهای صرفاً سیاسی معارفه و تودیع مبنایی ندارد ملاک وجدان بیدار عمومی مردم که صاحبان اصلی انقلاب را مبنا می دانیم و گواهی یاران اصولگرای مومن این دیار را، گرچه آن چه در معارفه و تودیع گذشته، باز ردپای جریان مجری و سناریوساز سال های اخیر به وضوح قابل مشاهده بوده، ای کاش...

و کسب درآمدهای رانتی و فاقد هویت سیاسی بودن با کمال تأسف در دوره ماضی پرونده‌ای مفصل و به طول زمان حیات این مجریان دارد، حضرتعالی را در این دوره برای بهادادن به نیروهای انقلاب باید زحمت وافری را تقبل نمایند، سیاست به نعل و به میخ و حمایت افرادی که سیستمی متعلق به سیستم‌های فرهنگی انقلاب نیستند و معامله‌ گرانی سیاسی در عرصه فرهنگند از عوارض سوء مدیریت گذشته بوده و هست و اعراض از این جریان وظیفه ذاتی است که بعهده دولتمردان و نماینده دولت اسلامی می باشد.

آقای دمیاد، استاندار محترم گفتنی های فراوان داریم اما؛
به گفته یکی از بزرگان طول خدمت مهم نیست، عرض خدمت مهم‌تر است. عرض خدمت شهید رجایی با طول خدمت برخی که سردمدار فتنه شدند هرگز قابل محاسبه نیست. از شما در این زمان کوتاه ضرورت استدعای اقدامات رجایی گونه داریم، و نیازمند به این رویه، انشاء الله موفق باشید.
و این آغاز یک فراز است، گرچه ابتدای حاکمیت مدیریت گذشته نوشتیم فراز یک فرود، را صد البته تعریف و تمجیدهای صرفاً سیاسی معارفه و تودیع مبنایی ندارد ملاک وجدان بیدار عمومی مردم که صاحبان اصلی انقلاب را مبنا می دانیم و گواهی یاران اصولگرای مومن این دیار را، گرچه آن چه در معارفه و تودیع گذشته، باز ردپای جریان مجری و سناریوساز سال های اخیر به وضوح قابل مشاهده بوده، ای کاش...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد