بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

بصیرت کرمانشاه

سیاسی،مذهبی،سال«اقتصادمقاومتی،اقدام وعمل

چه کسانی اصلح وواجدشرایط احرازعضویت درشورادارند؟

The image “http://www.abadgaranejavanksh.com/UserFiles/Image/shora%20ksh.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

امام علی(ع):


جهان هر کس به اندازه فکر اوست


در کناره کوه های بیستون وپراووکوه سفید شهری است که به زیبایی شهره است. زیبایی منحصر به فردی که البته خدادادی است و اگر دست انسانی چهره زیبای آن را خدشه دار نکرده باشد چندان رخت زیبایی برای آن ندوخته است. اینجا کرمانشاه ست. نداشتن ها و نتوانستن هایش را باید در نخواستن های خودمان جستجو کنیم. در بی تدبیری ها و بی انگیزگی ها و بی هدفی خودمان. اما ایمان دارم این شهر پر از اندیشه های بدیع و نوآورانه است. پر است از خلاقیت و فکرهای بکر و کارگشا. پر است از نیروهای جوان و تحصیلکرده ای که اگر تجربه مردان مرد این خطه را کنار خود بیابند کاری می کنند کارستان. ایمان دارم این شهر به اندیشه ها نیاز دارد و به دستان توانا. باورمندیم که می توان طرحی نو درانداخت. می توان فصلی از شکوفایی و رونق را با همت علمی و عملی همین مردم به ویژه جوانان پرشور آن آغاز کرد. باور دارم نیت های پاک اندیشه های پاک پرورش می دهند. باور دارم این شهر می تواند شهر دانایی باشد. شهری که برای مردمش باشد، مسئولانش برای مردم باشند و مردم برای مسئولان. درست مثل آنچه که می گویند یک روح در دو بدن. ایمان دارم این شهر شهری است که خدا در اندیشه آن است.

تلنگر

به انتخابات که می رسیم بازار نقد و بررسی و انتقاد و از این دست مسائل گرم گرم است. خصوصا حالا که به انتخابات شورای شهر رسیده ایم هر کجا که می روی صحبت از ضعف ها و نتوانستن ها و انتقادهای بعضا تند و تیز است. کاری به درستی یا نادرستی آنها نخواهم داشت، چرا که قطعا در این زمینه صحبت خواهم کرد اما می خواهم یک سوال اساسی را مطرح کنم و آن اینکه:

نقش ما به عنوان شهروند در این نتوانستن ها و ضعف ها و نابسامانی ها کجاست؟

مگر ما خودمان انتخاب نکردیم؟ مگر ما خودمان پس از پایان انتخابات هر کداممان به امور روزمره خود مشغول نشدیم و روح پرسشگری مان را فراموش نکردیم؟ مگر ما .....

بیایید کمی با خودمان صادق باشیم نقش ما این وسط چیست؟ این بار می خواهیم نقشمان را چگونه ایفا کنیم؟

خداوند می فرماید: حال یاسرنوشت هیچ قومی را تغیییر نمی دهیم مگر آنکه آن قوم خودش بخواهد(سوره مبارکه رعد- آیه11)


شورای اسلامی شهر سلام : ضمن تشکر از  شهروندان عزیز می توانند در نظرسنجی موجوددر این وبلاگ شرکت نموده و نظر خودرا درباره افرادصالح برای عضویت درشورای شهر اعلام نمایند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد